Home // Blog // Yakuza történelem 1. (PS3)

alt_example
  • Megjelenés alt_example
  • Történet alt_example
  • Irányítás alt_example
  • Tartalom alt_example

Yakuza 1 (Kiwami)

 

Folytatva az előző cikkem, amiben a Yakuza sorozat 0. (KATT IDE), előzmény sorozatával kezdtünk ezúttal a következő részt a Yakuza 1-et (ami egyben a Yakuza 0. folytatása) mutatom be. A játék ugyan megjelent PS3-ra, de még csak japán nyelven érhető el. Ellenben kifog jönni PC-re is és ez magával hozza a PS3-as angolosítást. Eredetileg a folytatás Ps2-re jött ki, de később egy feljavított változat került kiadásra Kiwami néven. A cikkben kitérek a változásokra is, illetve összevetem a 0. epizóddal mint viszonyítási alap.

A Yakuza 1 az elődtől eltérően nem kalandozik el Tokyo-n kívül, így ezúttal csak Kamurocho-ban balhézhatunk. A városnegyed nagyon hasonlít a 0. részben megismertekhez, így szinte már otthon érezhetjük magunkat. Az évszak az ami eltér, mert most Karácsonyt megelőzően vethetjük bele magunkat a történetbe, így esős és hószállingózós Tokyo-t kapunk. Megvan a varázsa nem is kétséges. Az első, azaz nulladik epizódban megismert szereplőkkel is fogunk találkozni és harcolni. Tényleg jó, hogy a készítők a 0. részt vitték tovább történetben (azaz a 0.-at írták az első elé, de ez most mindegy) így megtudhatjuk, hogy kinek milyen sorsot szánt a történet. A Yakuza játéksorozathoz hűen rengeteg dráma, tragédia, halál, krimi és vér várja Kiryu-t. Apropó, Kiryu. Természetesen továbbra is ő lesz a főszereplő. Ellenben az előzményben megismert Goro Majimáról le kell mondanunk, ami az irányítást illeti.

Yakuza-Kiwami-PSX-Announcement

Picit gonosz és szigorú az összevetés a Yakuza 0.-val, mert az nem csak a Yakuza sorozat egyik legjobb darabja, de minden idők legjobb játéka címre is méltán pályázik. Szóval igen, picit tartalmilag kevesebbet kapunk a folytatásban, de a Yakuza 1 még így is egy tartalmas akciójáték, amely sok sok órát hoz a játékosoknak. Azt is mondhatom, hogy kötelező darab. Ellenben azon játékosok, akik most ismerkednek a Yakuza játékokkal, jobb ha a Yakuza Zero-val kezdik.
Mi változotott a Ps2-es kiadás óta, azaz mivel több vagy kevesebb a Yakuza Kiwami kiadás?

PRO:

– A Dragon Engine-t használva gyönyörű grafikát kapunk. Ugyanaz a grafikai engine mint a Yakuza 0 esetében és nincs töltési idő a városrészek, utcák között.
– Átdolgozott harcrendszer és fejlődési képesség, azaz megkapjuk a Yakuza 0-ban található 4 küzdőstílust.
– Teljesítési pontok, amikért cuccokat vehetünk a bohócnál.
– Újrakevert és javított zenék és japán hangsáv.
– Új minijátékok, küldetések és átvezető videók.
– Majima kapott egy külön minijátékot.
– A mellékküldetések és gyűjtendő extrák a játék teljesítése után is MIND begyűjthetőek.
– Az ellenfelek láthatóak a városban és el is lehet futni előlük.

KONTRA:

– A Yakuza 1-ben található 6 hosztes csaj közül itt csak kettő van.
– Pár, ütős, “mulatós” zene kivételre került.

Mint fentebb látható nem is kérdés, hogy a Kiwami kiadással kell menni, akinek van lehetősége rá. Akinek nincs vagy nem akarja megvárni az angolosítást a Kiwamihoz, azoknak a Ps2-es Yakuza is bőven élvezetes lehet.

Ássunk bele mélyebben a játék egyes elemeibe.

yakuza_kiwami_screenshot_20171020165227_1_original_760x760

 

Tartalom.
Tartalmilag sokkal kevesebbet kapunk mint a Zero-ban, de azért nem kell elégedetlenkednünk, mert a Zero az nem átlagos játék, hanem minden idők legjobbja. A Yakuza 1-nél a történeten 20 óra alatt lehet végigszaladni, aztán ugye kezdődhet a mellékküldetések teljesítése, amely révén már 40 óránál járunk. A CP mérföldkövek gyűjtésével ez az idő felmehet 60-70 órára is.
A  Zero-hoz hasonlóan a játék lehetőséget ad rá, hogy amint letoltad a fő történeti szálat, akkor a játék vége után újra visszatérhess a városba és MINDEN-t bepótolj. Én is ezt az utat javaslom, hogy elsőként fókuszálj a fő történeti szálra és ha végigvitted a játékot, akkor kezdj neki a mellékküldetéseknek. Ezt azért is javaslom, mert a japán nevek és a történet komorsága, érettsége, összetettsége miatt borzalmasan könnyű elveszíteni a fonalat. Ezúttal 78 mellékküldetés van a játékban és bizony legyünk őszinték: nem annyira ötletesek mint amik a 0. részben voltak. Ez nem azt jelenti, hogy nem izgalmasak vagy ötletesek, csak bizony az előzménnyel történő összevetés után picit húzzuk a szánkat. Azért nem kell megijedni, mert más játékokhoz képest zseniális küldetéseket vehetünk fel és oldhatunk meg. Az összes teljesítése után pedig újra megküzdhetünk Jo Amon-al.

A mini játékokról ezúttal is egy külön szekcióban térnék ki, de annyit előzetesen, hogy komoly tartalmi bővítés történt a Kiwami kiadásban. Új minijátékok és küldetések kerültek be. A játék szavatosságát növeli, hogy a készítők bepakoltak egy Majima minijátékot, történet vonalat, amely során Majimával kell megküzdenünk különböző szituációkban. Ez eleinte még élvezetes, de a végén már kezd terhes lenni. Hosztess csajokból ezúttal 6-ot kapunk (a Kiwamiban 2-őt) amikkel megint csak élvezetes a randizgatás és a befűzésük. A Yakuza 1-ben továbbra is tudunk éttermekben enni, inni, stb. A boltokban pedig fegyvereket és ruhákat vehetünk magunknak. Fontos megjegyeznem, hogy itt most van jelentősége a napszakoknak és bizonyos küldetések csak este vagy nappal érhetőek el.
Összegezve a dolgokat tartalmi szempontból a játék simán az élmezőnyben van, de a Yakuza sorozatok között csak az alsó mezőnyben helyezkedik el.

YAKUZA KIWAMI_20170824073403

 

Játékmenet.
A játékmenetet tekintve nagy változás nem történt a Zero óta. Ugyanaz a feladatunk. Haladunk előre a történetben, sokat harcolunk (elfuthatunk, ha nem szeretnénk bajt) és mellette mellék tevékenységeket végzünk, oldunk meg, vagy csak szórakozunk a mini játékokkal. Az angol tudás továbbra is elengedhetetlen a játékhoz. (mondjuk talán nem annyira mint a Zero-nál) A Kiwami kiadásban átdolgozott harcrendszer van, amely során brutálisan látványos kombókat tolhatunk. Úh Heat akciók is megjelentek, illetve átalakult a tapasztalatszerzés és fejlődés. 4 harci stílust tud Kiryu megtanulni, amiből az egyik (Dragon of Dojima) csak a Majima mellékküldetések teljesítésével fejleszthető, nyitható meg.  Ezúttal egy harcművész oktató, mester található a játékban, Komaki. Amennyiben küldetéseket, feladatokat teljesítünk nála, akkor új mozdulatokat tanulhatunk meg. Beszéljünk picit a játék nehézségéről, ami véleményem szerint még a Zero-nál is könnyebb. Ez pedig azt jelenti, hogy az EASY fokozatot felejtsétek el, mert az azt aktiválók egyértelműen a saját retardáltságukat, bénaságukat ismerik el. Tehát, ha nem vagy 5 éves vagy szellemi fogyatékkal élő, akkor go for NORMAL vagy HARD. Azoknak, akik nem boldogulnak adok egy tanácsot, amivel röhögve legyőzhető még Jo Amon is: mindig legyen nálad stamina royal és heat poti egy halom,(nálam a hátizsák 95%-ban mindig tele volt stamina-val, majd a Tiger Drop után heat potikkal) illetve minél hamarabb szerezd meg a Tiger Drop mozdulatot. Ez a Tiger Drop egy csalás és szerintem a készítők csak azért tették be a játékba, hogy ha valaki nem boldogul, akkor ezen képesség segítségével végig darálhat mindent.

Zene és hanghatások.
Ezúttal a 90-es években fogunk kalandozni a zenéket illetően. Sajnos azt kell mondanom, hogy a zenei felhozatal picit visszalépés az előző részhez képest. Mind mennyiségben, mind színvonalban érezhető a visszalépés. A harcok alatt sem pörgünk fel annyira mint a Zero esetében. Ha nem a Yakuza Kiwami-t, hanem a Yakuza 1-et nézzük ott picit jobb a helyzet és kurva jó japán, mulatós zenék vannak. A hanghatások viszont hozzák a megszokott profi színvonalat. Kiryu és Majima hangja is maradt a megismert hangtónus. De ez is így is van rendjén. Azért a karácsonyi hangulat még így is maximálisan átjön, mert nem egy és nem két üzletben, helyen megszólal a jingle bells :)

 

Irányítás.
Az irányítással bizony van gond, ha a sima Yakuza 1 kiadást nézzük. Nagyon sokszor a kamera behülyül és bekaphatunk pár pofont mielőtt befogjuk az ellenfeleket. A Kiwami kiadás azonban örökölte a Zero harcrendszerét, így minden tökéletes. 4 új harcmodor és bővített HEAT mozdulatok, tereptárgyak kerültek be a játékba. Az ellenfelek is láthatóak a városban. Fentebb már említettem, hogy a Tider Drop képességnek hála a játék egyensúlya felborulhat, így azok használják, akiket ez nem zavar. Szóval összességében az irányítás tökéletes. Nem annyira változatos mint a Zero, de még így is kiemelkedő. A főellenfelek megfelelő taktikával legyőzhetőek.

YAKUZA-KIWAMI_20170825161223

Megjelenés.
A Kiwami esetében a játék alatt a Dragon Engine fut (nem a legújabb mint a Yakuza 6 és Kiwami 2-nél, hanem azoknál egy picit korábbi szoftver verziója) és ezáltal a megjelenés és grafika csodás. Mind a város, mind a karakterek. Az átvezető animációk, videók pedig a Zero-hoz hasonlóan a játékgyártás csúcsát képezik. Stabilan tartja a 60 FPS-t és a Kiwami-ban a város népessége is növekedett, a mozgás folyékonyabb lett és a szereplők is kidolgozottabbak lettek. Azt hiszem ezt a részt ki is pipálhatjuk. A Karácsonyt megélő Kamurocho maximálisan átadja a város nyüzsgését.

Történet.
Ott folytatódik a történet, ahol a Yakuza 0-nál abbamaradt. Azaz Kiryu feltört és a Dojima család egyik megbecsült tagja, miközben Majima pedig a Shimano bandához kötötte le magát. A Zero-ból elég sok szereplő felbukkan, és pl. Nishiki itt is főszereplő lesz. Azt kell mondanom, hogy a történet kellően izgalmas és fordulatokkal teli. Sokáig nem igazán fogjuk majd tudni, hogy ki is irányítja a háttérből a szálakat. Ebben a Yakuza részben bukkan fel Haruka, aki később meghatározó szerepet tölt be Kiryu életében. Szóval a történet kellően izgalmas és feszültségekkel, drámával teli. A mellékküldetések során pedig újabb érdekes történetekkel ismerkedhetünk meg, valamint Japán kultúrájában merülhetünk el mint a Zero-ban. Apró kritikával élnék viszont, hogy nincs annyi zseniálisan kidolgozott karakter mint a Zero-ban. Nishiki és Majima nagy arcok, de Yumi és Date kevésbé. Harukát viszont könnyen megkedveljük majd és szó szerint apáskodunk felette. A Kiwami kiadásban extra átvezető videókat kapunk, amikben Nishiki-t ismerhetjük meg mélyebben. Ezek nem egy, hanem több átvezetőt takarnak a történet megfelelő helyein és mindenképpen kibővítik a világot és a tartalmat. 13 fejezeten keresztül ismerhetjük meg a történetet, amely ezúttal sem tartogat sok happy endet és jó pár áldozattal jár majd. A játék véres és brutális, de nem annyira mint a Zero. Ez nem kritika, csak ténymegállapítás. A mellékküldetések továbbra is teli vannak perverz és vicces jelenetekkel, történetekkel, amik sehol máshol nem történhetnek meg az életben csak is Japánban :)

A fő történeti szálról ezúttal is írok lentebb egy nagyon részletes leírást, amely alapján az angolul nem tudók is tudják élvezni a játékot.

De előtte még szeretném bemutatni a játékban található minijátékokat.

Batting Center, azaz homerun-ra kúrjuk a csavar labdát

Baseball aréna, amely során egy gép adagolja a labdákat, amiket 3 célterületre kell elütni a baseball ütővel. Egész jól meg van valósítva, de sajnos elég hamar unalomba fullad a profi ellenfelek ellen.

Cabaret Clubs, a csajozás mesterfoka

Minden Yakuza játék része. Be kell menni egy hosztesz klubba és a választott csajt befűzni, azaz beszélgetni vele, italt rendelni neki és a kedvében járni. Sajnos a Kiwami verzióban az eredeti 6 lányból csak 2 található meg és a Yakuza Zero-hoz képest is karcsú a felhozatal.

Majima everywhere System, ala bújj bújj ördög

Ez tulajdonképpen nem is minijáték, hanem egy altörténet a fő sztori mellett. Majima és emberei folyamatosan megkeresnek téged és az utcán rád támadnak, majd megjelenik Majima és elkezdődik egy történet vele kapcsolatban. Ezután a város bizonyos pontjain kell megküzdeni Majimával vagy harcban vagy pedig egy minijátékban. A játék során a Majima méter fejlődik és folyamatosan nyílnak meg új küldetések és új mozdulatok. Kezdetben nagyon érdekes, de a végére picit unalomba fullad és már csak a mozdulatok megszerzése miatt csináljuk. Ez a történet fonal csak a Kiwami verzióban van.

Locker Keys, avagy postán marad

A többi Yakuza játékhoz hasonlóan itt is járva a várost különböző kulcsokat találhatunk amik egy széfet nyitnak, ami egy speciális tárgyat rejt. A kulcsok a Kiwami verzióban mind elég könnyen megtalálható helyen vannak és nem tudjuk őket kihagyni mint a sima verzióban, ahol ha a történet során nem vetted fel, akkor buktad.

Coliseum, azaz férfias játékok

Szintén a Yakuza játékok része az aréna, ahol küzdeni lehet ellenfelek ellen egy ketrecben. Szabályok vannak, de inkább ne lennének, mert brutális korlátozások vannak. (tüzes ring, leomló kerítés, fegyverek) Ennek ellenére nem annyira nehéz, mert én simán kitoltam. Egész változatos ellenfelek vannak. Totál őrültek.

Bowling, gurítsunk le egy kört

Bowling, ami egész remekül megvan csinálva. Itt egész sok időt el lehet tölteni az ellenfeleket leverve. Van egy taktika, amire ha rájössz nagyon könnyű tud lenni ez a minijáték.

Casino, avagy Andy “Télapó” Vajnán kívül is van élet

Csak a szokásos casino játékok, amelyek között megtalálhatóak a legnépszerűbbek. Baccarat és Black jack, stb. A grafikai megjelenítés itt is kielegítő.

Darts, és kiszálltam

Mostanában sokan néznek a tévében darts-ot, így nekik nem lesz idegen pálya ez a minijáték. Több féle darts játékot is játszhatunk. Picit ennél is azt érzem, hogy elég könnyűre sikerült.

Gambling, azaz kocka lettem

A kockajátékoknak nagy hagyománya van Japánban, ezért nem meglepő, hogy itt is jó pár félét kipróbálhatunk. Itt a szerencsén múlik minden.

Karaoke, és megnyerem a Megasztárt

A Karaoke rész a Zero-ban fantasztikusan volt megcsinálva. Itt is folytathatjuk énekes pályafutásunkat a megszokott ritmusos gomb nyomkodós minijátékban. Számomra a probléma a gyengébb dal felhozatal volt. De ugye ez ízlések kérdése.

Mahjong, az értelmezhetetlen játék

A Japánban népszerű játék remekül megvalósított verziója. Eleinte nagyon nehéz, de ha kitapasztalod, megérted és a taktikád is kifejlődik, akkor nagyon addiktív tud lenni.

MesuKing, a bogárcsajok inváziója

Ez a minijáték csak a Kiwami verzióban van benne és pár óráig élvezetes is. Harci kártyákat kell keresgélni a városban, majd ezeket lehet egy alapvetően kártya harci játékban egymásnak ereszteni. Gyakorlatilag egy kő papír olló játékról beszélünk, amelyekre hatással vannak a kártya statisztikák is. A küzdőtéren csajok harcolnak bogaraknak öltözve. Őrülten hangzik, de szintén nagy királyság. Nekem tetszett és a legjobb kártyákat be is gyűjtöttem.

Photo Booth, avagy kész vagy egy szelfire?

Ez végtelenül egyszerű játék. Képeket készíthetünk a karakterünkről majd a képet kedvünkre módosíthatjuk, illetve a hátteret állíthatjuk. Ilyen egyszerű mint amilyennek hangzik.

Pocket Circuit, azaz a matchbox 2018-ban is menő

A nagy kedvencem visszatér és csak a Kiwami verzió része. Újra matchbox autókat kell építeni a legapróbb alkatrészekből, majd versenyeztetni őket egy mini versenypályán. Majd aztán tuningolni, vásárolni, nitrózni és újabb versenyeket megnyerni. A Yakuza Zero-ban kb 15 órát töltöttem le ennél a minijátéknál, de ebben a részben is toltam vagy 5 órát. Imádom.

Pool, a dákóm újra lecsap

Billiárd játék, amely során rengeteg billiárd játékot játszhatunk egy grafikailag teljesen kielégítő megjelenítésben. Számomra ez volt az egyik legnehezebb minijáték, de lehet én vagyok balfasz :) Sőt, tuti :) A minijáték maga jól sikerült.

Shogi, mert a sakk az szar

A Shogi a Japán sakk, amely során fekete és fehér korongokat tologathatunk egy sakkhoz hasonló táblán. Élveztes, könnyű megtanulni, de egy idő után unalmassá válhat.

UFO catcher, azaz csöves módra turkálok

A vidéki cirkuszok népszerű kelléke, amely során egy üveg urnából kell egy robot karral kiemelni mindenféle plüss állatot. A sima verzióban GYILKOSAN nehézre sikerült, de a Kiwami-ban már könnyítettek rajta.

 

A Yakuza 1 (Kiwami) története (SPOILER)

1995. Kamurocho, Tokyo.

A történet ott folytatódik, ahol az előző 0. rész abbamaradt, azaz ugrunk pár évet. Az immár tapasztalt Kiryu-t láthatjuk, ahogy Dojima yakuza vezér holteste fölött áll egy fegyverrel a kezében, miközben a rendőrség beront a Dojima család főhadiszállására.
Majd visszaugrunk az előző nap eseményeire, ahol az látható, hogy Kiryu immár a Dojima család vezérének a főtanácsadója lett és egy másik Dojima taggal Shinji-vel pénzt próbálnak behajtani egy hitelező cég, a Béke Pénzügy vezetőjétől. Kiderül, hogy szerettek volna lelépni a városból és nem akarnak fizetni, így Kiryu-ék elintézik őket. Később Kiryu-ba egy yakuza köt bele egy sikátorban majd újra összefut régi ismerősével és riválisával Goro Majimá-val, aki azóta már a Majima család vezetője és a Shimano család hadvezére lett. A yakuza az ő embere, ezért Majima kiakad rá és az esernyőjével szétveri az embere fejét. Kiryu menti meg a teljes kivégzéstől. Ezután Majima verekedést akar provokálni, de Kiryu ellenáll.

Kiryu a Serena bárba viszi vissza a begyűjtött pénzt, ahol a bár tulajdonosa Reina bezárja a helyet, hogy ő és Nishiki tudjanak beszélgetni. Kiryu a saját yakuza családját tervezi megalapítani, amelyben Kazama teljes támogatását élvezi, miközben Nishiki-nek a húga kórházban fekszik és az utolsó életmentő műtétet végzik el rajta hamarosan. Megjelenik Yumi is, aki iránt Kiryu érzelmeket táplál. Yuminak hamarosan születésnapja lesz, ezért Kiryu kalandokat átélve vásárol neki egy értékes gyűrűt. A gyűrűt azonban egy tolvaj ellopja tőle, amit aztán visszaszerez Kiryu.
A szülinapi ünneplés jól sikerül és Kiryu a Serena bárban ébred másnaposan. Elindul a Kazama főhadiszállásra, hogy a tegnap begyűjtött pénzt odaadja a főnöknek. Útközben megismerkedik két riporterrel, Tamurával és Aokival.
A Kazama főhadiszálláson Kazama vezér mellett Kashiwagi kapitány is várja már. Hirtelen Kiryu kap egy telefonhívást Shinji-től, hogy Dojima vezér erőszakkal elrabolta Yumi-t. Kazama próbálja lebeszélni Kiryu-t, de ő elindul a Dojima főhadiszállásra.

A Dojima irodában Nishikit találja egy fegyverrel a kezében, Yumi a földön sokkos állapotban, Dojima vezér pedig holtan agyonlőve. Ráparancsol Nishikire, hogy vigye el Yumi-t és ő majd elviszi a balhét, hogy Nishiki tudja gondját viselni a beteg húgának. A rendőrök megérkeznek és elfogják Kiryu-t. Később megismerkedünk a gyilkossági csoport egyik nyomozójával Date-val. Kiryu Date-nak is azt mondja, hogy ő volt a gyilkos. Börtönre ítélik.

A börtönévek alatt Shinji látogatja meg és átadja a kitagadó levelet, amit Sera, a Tojo klán 3. vezére küldött neki. A Dojima család felett ideiglenesen Kazama veszi át az irányítást. Shinji azt is elárulja, hogy Yumi a gyilkosság estéjén kórházba került, semmire nem emlékezett, majd hirtelen eltűnt és azóta sem találja senki.
Sera megbízásából próbálják kivégezni Kiryu-t a börtönben, de nem sikerül nekik. Eközben a Dojima klánban fejetlenség uralkodik és Nishiki meghallja, hogy becsmérlően beszélnek róla a klántagok. Ha ez még nem lenne elég Nishikinek, akkor Reina is nekiesik, hogy nem tudta megvédeni Yumi-t. Nishiki elveszíti a fejét és felpofozza Reinát majd lelép.

2005. Kamurocho, Tokyo.

Tíz évvel később Kiryu kegyelmit kap és jó magaviseletért kiengedik. Kap egy levelet Kazamától, hogy ő fogja várni. Eközben a Tojo klán főhadiszállásán, Sera vezetésével gyűlést rendeznek, ahol megjelenik Kazama, Nishiki és Shimano is, a Shimano család vezére. Kiderül, hogy a gyűlést Nishiki hívta össze, aki azóta már megalapította a saját családját a Nishiki yakuza családot. Nishiki elmondja, hogy a Tojo klán vagyonát, 10 billió yen-t ellopták és az információt Terada az Omi szövetség vezére mondta neki. A hír hallatán minden család vezére kiakad, mert több év munkájuk és rengeteg halál övezte a teljes vagyon összegyűjtését. A tanácskozást Sera ideiglenesen lezárja.

Kiryu kiszabadul a börtönből, de Kazama mégsem várja. Ellenben megírja neki, hogy szabadulása után keresse a Stardust éjszakai klub tulajdonosát Kazukit. Útközben összefut Majimával, aki szerint Kiryu a börtönévek alatt elpuhult. El is veri harcban Kiryu-t. De felajánlja, hogy segít neki visszanyerni a régi formáját és időnként felkeresi egy tanító harcra. Aokival is összefut Kiryu és kiderül, hogy Tamurát 5 évvel ezelőtt megölték.

A Stardust bárhoz érve Kiryu-t betámadja a klub biztonsági vezetője, Yuya, aki azt hiszi, hogy Kiryu még mindig aktív yakuza. Kiryu elveri őt, de megjelenik Kazuki. Kazuki elmondja, hogy ezen a helyen akar Kazama találkozni Kiryu-val, hogy a Tojo klán ne tudja meg. Viszont a találkozó elmarad, mert Kazamának fontos teendői akadtak, ugyanis hirtelen megölték a Tojo klán vezetőjét, Serát és a klánon belül van egy áruló. Shimano emberei bukkannak fel a klubban és keresik a balhé lehetőségét. Kiryu elveri őket Shinji segítségével, akiről kiderül, hogy beépült kémkedni a Nishiki családba miután Nishiki teljesen megváltozott és elárulta a Kazama családot. Holnap lesz Sera temetése, így ott Kiryu tud beszélni Kazamával.

1996. Kamurocho, Tokyo.

A Kazama család irodájában Kashigawa és Nishiki beszélget. Kazama parancsára Nishiki létrehozhatja a saját yakuza családját, még embereket is ad neki Kazama és ha Kiryu kiszabadul a börtönből, akkor szeretné, ha Nishiki és ő ketten vezetnék majd.

2005. Kamurocho, Tokyo.

Shimanot értesítik az emberei, hogy Kiryu visszatért. Két ujja bánja az emberének. Sera temetésén Kiryu álcát öltve belopózik a fő épületbe és megtalálja Kazamát miután az Omi szövetség egyik emberét eltakarította az útból. Kazama elmondja neki, hogy Nishiki teljesen megváltozott amióta elveszítette a húgát és Yumi-t. Csak a karrier, a yakuza lépcsőfokok megmászása érdekli. Kazama szeretne még valami fontosat mondani Yumi-ról, de közben a tetőről egy mesterlövész vállon lövi. Ekkor bukkan fel Shimano aki azt hiszi, hogy Kiryu Dojima után Kazamát is megakarja ölni. Kiryu kiugrik az ablakon és elmenekül. Több száz klántagon át verekedi át magát, míg végül Shimano-val is megküzd és elveri őt. Nishiki végignézi az egészet.

1996. Kamurocho, Tokyo.

Az újonnan alakult Nishiki család gyűlésén az egyik főbb embere, Matsushige elmondja neki, hogy alkalmatlannak tartják a klán vezetésére és hogy csak azért vannak vele, mert Kazama ezt parancsolta. Kiryu visszatérésében bíznak. Nishiki teljesen őrjöng a tiszteletlenségük láttán.

2005. Kamurocho, Tokyo.

Kiryu-t bekerítik miközben a temetésről menekül. Ekkor hirtelen felbukkan Date nyomozó és a kocsijával kimenti Kiryu-t. Date elmondja, hogy a 10 évvel ezelőtti események az ő életét is tökrevágták, mert a gyilkossági csoporttól visszafokozták a szervezett bűnözéshez, a felesége és a lánya is elhagyta, így most Sera gyilkosságát vizsgálja ki. Felajánlja Kiryu-nak hogy amíg ő az eltűnt 10 millió után kutat, addig Kiryu próbálja megtalálni Yumi-t és a nyomok összeérnek majd.
Kiryu ellátogat a Serena bárba, ahol Reina várja. Elmondja neki, hogy Yumi-ról nem hallott, de 5 évvel ezelőtt felbukkant egy Mizuki nevű lány, aki Yumi testvérének állította magát, nagyon hasonlított Yumi-ra, de volt egy tetoválás a jobb válla alatt. Reina felvette pultosnak és 4 évig dolgozott a Serenában, de aztán egy idő után megnyitotta a saját bárját, az Ares-t. Nem tudja merre van, de ismer egy másik helyet, a Bacchus-t, ahol a pultos minden bárt és kocsmát ismer a városban. Kiryu oda indul, de a megérkezése után mindenki holtan fekszik a bárban, kivégezve. Egy kislányra bukkan a bárpult mögött elbújva, Harukára. Harukának nincs otthona, árvaházban nőtt fel és soha nem látta az édesanyját. De kapott egy levelet, amiben az édesanyja azt kéri, hogy szökjön meg az otthonból és jöjjön a  városba. Az is kiderül, hogy az édesanyját Mizukinak hívják, a nagynénjét pedig Yumi-nak. Együtt indulnak el, de aztán egy kiskutyát látnak meg, amit pár punk dobál kővel. Kiryu agyonveri őket :) Miután Kiryu ételt hozott a kutyusnak, az éhségtől elájult Harukát elviszi a Serenába.
Kis pihenés után Haruka elmondja, hogy tudja merre található az Ares bár, így együtt indulnak a Millenium torony felé. Útközben egy rendőr azt hiszi, hogy Kiryu pedofil, de Haruka kimenti a szituációból :)

A Millenium torony 60. emeletén megtalálják az Ares bárt, ami akkora mint egy lakosztály. Haruka elmondja, hogy a legutolsó látogatása alkalmával Yumi adott neki egy nyakláncot. Felbukkan a bárban Hayashi, az Omi szövetség egyik vezér tanácsadója és a kisebb hadserege. Nem akarják Kiryu-t bántani, csak is Harukát akarják. Természetesen Kiryu nem adja a kislányt és elveri őket. Date hívja fel telefonon és elmondja, hogy Yumi gyűrűjét találták meg Sera gyilkosságának helyszínén, így feltehetőleg ő lopta el a 10 milliót és volt egy társa is a bűncselekményben.

1996. Kamurocho, Tokyo.

Nishiki megtudja az orvostól, hogy a húga meg fog halni, amennyiben nem kap szív átültetést, de gyorsan. Sajnos a várólista hosszú és még megfelelő donor is kellene. Ellenben van egy nem legális lehetőség, egy szervezet, amely 30 millió yen-ért cserébe szerez megfelelő donort. Nishiki Matsushige-hez fordul és megalázkodik előtte, majd kéri, hogy bármilyen áron is, de a Nishiki család szerezze meg a szükséges pénzt.

2005. Kamurocho, Tokyo.

Shinji hívja Kiryu-t és elmondja neki, hogy Kazama túlélte a temetésen történő lövöldözést, de mivel kiderült, hogy a Tojo klánból lőtte meg valaki, így Shinji elvitte őt egy biztonságos helyre.
Date közli Kiryu-val, hogy a további nyomok kiderítésében egy legendás informátor tudna nekik segíteni, aki a nyugati parkban, egy Purgatórium nevű helyen él valahol. Abban a parkban, amit a hajléktalanok uralnak és annyira veszélyes, hogy még a rendőrök sem mernek oda bemenni.
A parkban található földalatti bázison Kiryu találkozik a legendás informátorral, a Florist-al, akinél az egész város be van kamerázva, így szinte mindent lát és mindent tud. Gyűlöli a yakuzákat ezért szívesen segíteni Kiryu-nak információhoz jutni, de a hírneve miatt ezt mégsem teheti ingyen. Ezért felajánlja, hogy ha Kiryu megnyer 3 fordulót a Purgatóriumban található ketrecharcban, akkor segít neki. Kiryu elver mindenkit.
Cserébe Florist elmondja neki, hogy Sera is benne volt a 10 billió yen elrablásában és feltehetőleg Nishiki ölte meg Serát, hogy a Tojo klán 4. vezetője lehessen. Jelenleg a Tojo klánban belharcok vannak és mindenki Sera helyére pályázik. Az kapja meg a címet, aki visszaszerzi a klán vagyonát, a 10 milliót. A pénzt Yumi és Mizuki lophatta el, mert Mizuki hirtelen bezárta a bárját, közvetlenül a 10 millió eltűnése előtt. 2 napja egy az arcát eltakaró nő jelent meg Florist-nál egy Harukáról érdeklődött. Florist elküldte a nőt.
Date jelenik meg a Purgatóriumban és kiderül, hogy Harukát egy furgonnal elvitték, Date-t pedig meglőtték. Mielőtt a hajléktalanok meglincselnék, Kiryu megmenti őt. Ekkor Florist elárulja, hogy Harukát a baseball pályára vitték és a Majima család tagjai voltak. Date pedig megjegyzi, hogy Florist exzsaru és azért rúgták ki, mert belsős rendőr titkokat szivárogtatott ki.
Kiryu elmegy a baseball pályára, ahol Majima és emberei várják. Majima elmondja, hogy csak azért rabolta el Harukát, hogy megküzdhessen Kiryu-val, életre, halálra. Kiryu legyőzi, de hátulról Majima egyik embere egy késsel próbálja megölni Kiryu-t. Majima azonban elé ugrik és így az ő hasába hatol a tőr. Nem akarta engedni, hogy rajta kívül más ölje meg, győzze le Kiryu-t. Majimát elvonszolják az emberei, Kiryu pedig Harukával távozik.

Immár a Serena bárban Haruka elmondja, hogy amíg bevolt zárva egy szobába, akkor megjelent egy férfi és kiszabadította, valamint a nyakékről érdeklődött, amit Haruka kapott Yumi-tól az árvaházban. Emellett megjegyezte, hogy ez a nyakék 10 billió yen-t ér……
1996. Kamurocho, Tokyo.

Nishiki rájön, hogy Matsushige Kashiwagi területén folytat pénzbehajtást, azaz a Kazama családtól veszi el a bevételt. Ezért felelősségre vonja Matsushigét, aki megint kioktatja, hogy ha szüksége van a 30 millióra, akkor nem válogat a módszerekben.
Kashiwagi magához hívja Nishikit és dühében elveri Nishikit. Végül utoljára elnézi neki, de közli, hogy a továbbiakban tartsa kordában az embereit, mert nincs több irgalom.

2005. Kamurocho, Tokyo.

Kiryu-t Florist hívatja magához, hogy a segítségét kérje. Floristnak van egy fia, Takashi, aki kikezdett egy yakuza család vezérének lányával. Az Atobe családról van szó és a vezetőjének nem tetszik, hogy Florist fia a lányával jár. Kiryu elmegy a baseball pályára, ahol a fiú megtámadja őt, mert azt hiszi, hogy az Atobe családnak dolgozik. Aztán pár punk támadja be a fiút, de Kiryu elveri őket. Kiderül, hogy Takashi el akar menekülni a városból a barátnőjével Kyokával együtt és egy nagy summát loptak el az Atobe család vagyonából. A lány elfut a Debolah bárba. Kiryu és Takashi követi őt, ahol felbukkan az Atobe család is és vissza akarják vinni a lányt az apjához, a yakuza családhoz. Kiryu elveri őket is és aztán az Atobe család egyik yakuzája felolvas egy levelet Kyoka apjától, amiben a yakuza vezér bevallja, hogy apának kudarcot vallott, így elengedi a lányát. Közben látható, hogy Florist és a yakuza vezér egy szobában vannak és együtt áldásukat adják a két fiatalra, annak ellenére is, hogy Florist utálja a yakuzákat.

Kiryu visszemegy a Serena bárba, ahol Date nyomozó részegre itta magát. Csörög a mobilja és Kiryu felveszi, majd kiderül, hogy Saya, Date lánya hívta és a közeli parkban beszélt meg találkozót az apjával. Saya az egyik barátnőjével kikezd Kiryu-val, mert azt hiszik, hogy egy kuncsaft. Ekkor meséli el Kiryunak Saya barátnője, hogy Saya szerelmes egy Shota nevű hosztesz srácba, aki kölcsönkért egy nagyobb összeget egy hitelező cégtől, és hogy megtudja adni így Saya-t kérte fel, hogy árulja a testét. Próbálják Saya-t elrabolni, de felbukkan Date és Kiryu és elverik a bandát. Date egyedül indul útnak, hogy a hitelező céggel beszéljen, de Shota-t is ott találja, aki benne volt az egészben és megverik Date-t. Fegyvereket kérnek tőle, de Date elutasítja. Ekkor Kiryu és Saya bukkan fel és Kiryu elveri a bandát.
Date és Saya újra egymásra találnak és Date visszatér a rendőrségre, ahol a főnöke várja. A rendőrfőnök megkéri, hogy tartsa magát távol ettől a Tojo klán ügytől. Date távozása után egy rejtélyes alak, Sudo lép be a rendőrfőnök irodájába és mindenről tudni akar.

1996. Kamurocho, Tokyo.

Nishiki egy sikátorban sétál miután Kashiwagi kioktatta és az egyik elhagyatott utcában Shimano lép elő és elmondja Nishikinek, hogy valószínűleg Kazama direkt engedte neki, hogy saját yakuza családot alapítson és olyan embereket adott a keze alá, akiket nem tud irányítani, így amint Kiryu kijön a börtönből ő válthatja majd le Nishikit. Shimano még meg is alázza Nishikit azzal, hogy elmondja, hogy teljesen alkalmatlannak tartja egy yakuza család vezetésére és szerinte Nishiki hamarosan kénytelen lesz visszavonulni és civil életet élni.

2005. Kamurocho, Tokyo.

Date megkeresi Kiryu-t és közli vele, hogy egy női holttestet találtak a tokiói öbölben, amelynél ugyanaz a tetkó van a válla alatt mint Mizukinak a fotón. A lányt brutálisan megkínozták és egy nagy követ kötöttek a lábára és így dobták be az öbölbe. Kiryu felismeri a tetkó készítőjét (ő csinálta neki is az övét) és felkeresi a mestert. Ő azonban közli, hogy nagyon hasonló a munkájához, de nem ő készítette. A tetkó szalonban Nishiki hívja fel telefonon, hogy találkozni szeretne Kiryuval a Serena bárban. Előtte azonban még Kiryu visszamegy a bárba, ahol Haruka már nagyon türelmetlen és elrohan az utcára. Date és Kiryu követi, de egy yakuza áll eléjük és közli, hogy elrabolták Harukát. A Stardust klubban folytatódik az eszmecsere. Egy ismeretlen banda teljesen elfoglalta a Stardust bárt és Harukáért cserébe a nyakláncát akarják. Kiryu elveri őket, de Haruka megsérül. Az elrabló bandáról sem derül ki semmi, mert mielőtt az egyikük elmondaná Kiryu-nak, fejbelövik. Kiryu bevallja Harukának, hogy feltehetőleg halott az édesanyja. Date talál egy jelvényt az egyik támadó zakóján, amit megvizsgál. Addig is elviszik Harukát Florist-hoz a hajléktalan parkba, ahol biztonságban lehet. Date felkeresi Sera gyilkosságának a helyszínét, ahol Sudo újra megfenyegeti, hogy dobja az ügyet vagy bajba fog kerülni.
Kiryu elviszi Harukát egy kicsit kikapcsolódni. Egy kockajátékos rejtekhelyre térnek be, ahol csalás áldozatai lesznek, de Kiryu elveri a bandát. Ezután meglátogatja Reinát a Serena bárban, hogy találkozzon végre Nishikivel.
Nishiki elmondja, hogy figyeltette Mizukit és egy véletlen folytán az emberei ölték meg a lányt. Az embereit ezért kivégezte. Azt is elárulja, hogy mindvégig tudott arról, hogy Kazama túlélte a lövést (amit ő hajtott végre) mert egy lehallgató készüléket tett Shinji testére. Nishiki csak egy dolgot akar Kiryu-tól. Haruka nyakékét, hogy megszerezze a 10 billió yen-t és a Tojo klán feje lehessen. Kiryu megtagadja. Nishiki azzal lép le, hogy innentől kezdve ellenségek.
Nishiki yakuzái, Koji vezetésével rárontanak Kiryura, aki természetesen elveri mind.

1996. Kamurocho, Tokyo.

Nishikinek jelenti a legfőbb embere, hogy begyűjtötték a szükséges pénzt, így megvan a 30 millió. Azt is megemlíti, hogy egy orvos fizetett nekik védelmi pénzt. Ekkor Nishiki visszarohan a kórházba és kiderül, hogy az orvos aki megmenthette volna a húgát nem más mint aki pénzzel tartozott a yakuzának. Azaz végig hazudott az orvos, aki már le is lépett a kórházból és felmondott. Nishiki összezuhan, mert minden remény elszállt a húga megmentése kapcsán.

2005. Kamurocho, Tokyo.

Huligánok törnek be a Purgatóriumba és mindent felégetnek és Harukát is elviszik. Florist szerint a környéken bandázó kék, piros és fehér banda a yakuza kérésére egyesült és együtt törtek be a hajléktalanok bázisára. Kiryu felkeresi a bandákat és a kék, valamint a fehér banda elverése után a Debolah bárba vezet az útja, ahol a piros banda székel. Date is hívja telefonon Kiryut és közli, hogy a legfőbb osztály a rendőrségen kiemelt eltűnt személyként kezeli Harukát és mindenképpen meg akarják találni. Kiryu felkeresi a vörös, Véres Szem bandát, akiket móresre tanítva kiszedi belőlük, hogy felbérelte őket a kínai Lau Ka Long a Kígyóvirág klánból.

1993. Kamurocho, Tokyo.

Visszaemlékezést láthatunk, amint Kiryu-t elfogják a Kígyóvirág klán tagjai és alaposan megkínozzák, hogy a Dojima klán felé jelezzék a hatalmukat. Kazama menti meg Kiryu életét, miközben az egyik lába súlyosan megsérül.

2005. Kamurocho, Tokyo.

Kiryu és Date felkészül, hogy elinduljanak a kínai negyedbe a Kígyóvirág klánhoz. A következő jelenetben Shimano és Lau egyezkedik a leendő hatalmon, és Terada az Omi szövetség 5. vezetője is feltűnik.
Kiryu betör a Kígyóvirág klánhoz és keresztül verekedve magát mindenkin eljut Lau-hoz, aki elárulja, hogy a nyakéket már eladta Nishikinek és Shimano-t, valamint Teradát átverte. Nishiki ajánlata mindenkiénél jobb volt. Harukát pedig speciális célra szeretné felhasználni a klán. Kiryu azonban ezt nem engedheti és megöli Lau-t. Ekkor felbukkan a rendőrség legfőbb diviziója, Suda vezetésével és elfogják Kiryu-t gyerekrablással gyanusítva. Date nem tudja meggyőzni Sudát, így sunyiban megszökteti Kiryu-t és Harukát.
Date kinyomozta, hogy a Stardust bárban felbukkanó banda van minden mögött. A kabinetben található MIA nevű szervezetről van szó, amelyet a kormány irányít és egy Jingu nevezetű politikus vezet. Date azt is megtudja, hogy az a lány akit kiszedtek a folyóból, az nem Mizuki volt. Azaz Mizuki feltehetőleg még él.
Miközben kocsival menekül Kiryu, Date és Haruka, a Kígyóvirág klán megtámadja őket, de Kiryu mind elintézi.

1996. Kamurocho, Tokyo.

Nishiki éppen gyászolja elhunyt testvérét és öngyilkosságra készül, amikor a legfőbb embere ront be és sértegetni kezdi Nishikit. Nishiki ekkor leszúrja a férfit és rájön, hogy már nem számít neki, hogy mennyi embert öl meg és megfogadja, hogy bármi áron is, de a yakuza ranglista csúcsára fog törni, mert ez a végzete, sorsa.

2005. Kamurocho, Tokyo.

Florist rájött, hogy Nishiki onnan tudta Kiryu minden lépését, hogy áruló van közöttük. Ez a személy pedig nem más mint Reina a Serena bárból. Felvétel is bizonyítja, hogy Kiryu minden lépéséről beszámolt Nishikinek. És ő volt az a személy, aki annó felkereste Floristot, Harukáról érdeklődve. Kiryuék elmennek a Serena bárba, ahol egy levelet találnak, amiben Reina bevallja Kiryunak, hogy ő volt a besúgó és azért tette, mert szerelmes volt Nishikibe. Ezután Shinji telefonál és közli, hogy Reina és ő a Serenához csalták Nishikit, hogy megöljék, de nem jártak sikerrel és most a Millenium torony mögött vannak megsebesülve. Shinjiéket üldözik, ezért a magas épület legfelső emeletére menekülnek. Kiryu is betör az épületbe és felküzdi magát a tetőre. Ott a sebesült Shinji és a Nishiki család egyik hadvezére, Kazuto várja, aki kivégezte Reinát is. Kiryu legyőző őt, de addigra Shinji is elvérzik és meghal, de halála előtt még egy Akemi nevet emleget.
Florist szerint egy Akemi nevezetű lány tűnt fel a Shangri-La nevű szórakoztató helyen, ahová gazdagok járnak kellemesen eltölteni az időt. Kiryu ezért felkeresi az egyik hosztesz klubot, ahol egy Shinmei nevű lány tud neki belépőkártyát szerezni a Shangri-La-ba. Cserébe azonban útlevelet kér, hogy kínai létére Japánban maradhasson. Van egy másoló személy, aki minden okmányból tud hamisat készíteni. A másolóhoz a Jewel klub Ayaka nevű hosztesz lányának van kontakja. Kiryu elmegy a klubba, ahol éppen a Kígyóvirág klán próbálja megölni Ayakát és Mamát a klub vezetőjét. Kiryu megmenti őket és kiderül, hogy a másoló nem más mint Mama. Amiért Kiryu megmentette őket, hálából elkészíti Shinmei útlevelét és elárulja, hogy 5 évvel ezelőtt Kazama felkereste őt és kért tőle egy okmány csomagot egy személynek, hogy új életet kezdhessen, új személyiséggel. Shinmei örül neki, amikor megkapja Kiryu-tól az útlevelet, de közli, hogy közben már odaadta a Shangri belépőkártyát egy Mizuno embernek, akivel együtt élt. Kiryu felkeresi Mizunot, aki pénzért odaadja neki a belépőt.
Kiryu és Haruka elmennek a Shangri-La bordélyházba, ahol megtalálják Akemit. Akemi elmondja, hogy Shinji mondta neki, hogy ha vele történne valami, akkor egy Kiryu nevű fickó fogja őt felkeresni.
Akemi közli, hogy Kazamát nála ápolták a lövés után és Shinji Teradával együtt vitte el őt a Shibaura kikötőbe, ahol egy hajón ápolták. Ezen kívül Serának volt egy végrendelete is, amiben megnevezte az utódját. Ezt a végrendeletet keresi Nishiki is, hogy megsemmisítse.
Majima (aki túlélte a késelést) bukkan fel az embereivel és ostromolja a Shangri-La-t. Újra megakar küzdeni Kiryu-val. Egymásnak is feszülnek és Kiryu legyőzi őt.
Kiryu és Haruka elmennek a hajóra, ahol Terada várja őket. Terada volt az aki megmentette Harukát is a baseball pályán és elmondása szerint örökké hálával tartozik Kazamának.
Kazama elmeséli, hogy amikor Dojimát megölték, akkor Yumi elvesztette a memóriáját és a Napvirág árvaházhoz menekült. Ott talált rá Kazama és fogadta be. Azonnal kiderült, hogy Nishiki ölte meg Dojimát, ezért Kazama elrejtette a szemtanú Yumi-t Nishiki elől. Sera és Jingu jó barátok voltak és Jingu gyakran tűnt fel a Tojo klán épületeiben. Így ismerkedtek meg Yumi-val és egymásba szerettek. Kazama engedte, mert azt hitte, így Yumi végleg megszabadulhat a yakuzától és a veszélyes élettől. Yumi szült egy kislányt Jingu-nak. Ez a kislány Haruka.
Jingunak azonban adódott egy lehetősége a hatalomra jutáshoz, azzal hogy elvehette feleségül a miniszterelnök lányát. Meg is tette és Yumiékat eldobta magától. Egy újságíró azonban rájött Jingu múltjára, ezért Sera segítségével megölte az újságírót és elásták. Ezen kívül kérte Serát, hogy ölje meg Yumit és Harukát is.
Serát Kazama beszélte le a gyilkosságról és Harukát elhelyezték a Napvirág árvaházban, Yuminak pedig új kinézetet és új azonosságot szereztek Mizuki néven, valamint Ares néven egy bárt nyitottak neki, hogy elrejtsék Jingu elől. Az is kiderül, hogy a 10 billió yen soha nem volt a Tojo kláné, hanem mindig is Jingué volt. Közben Shimano emberei kezdik el megtámadni a hajót. Segítségül Kashiwagi és a Kazama család emberei jönnek Kiryu segítségére és együtt legyőzik Shimanoékat. Shimano-t végül Terada lövi le, de előtte Shimano egy gránátot dob Haruka felé. Kazama azonban a saját testével megvédi a lányt. Halála előtt Kazama még elmondja Kiryunak, hogy a 10 billió yen-t ő, Yumi és Sera lopták el, hogy ezáltal romba döntsék Jingu-t. Sera Kazamának adta át a végrendeletét, amiben a Tojo klán jövője található. Ezt most Kazama átadja Kiryunak. Végül azt is bevallja, hogy ő ölte meg Kiryu és Nishiki szüleit és a Napvirág árvaházat Kazama alapította meg olyan gyerekek számára, akiknek a szüleit a yakuza öli meg. Kiryu megbocsát neki és igazi apjának nevezi Kazamát. Kazama meghal.

Kiryu és Haruka elindulnak a Millenium torony Ares klubjába. Útközben a fél város megtámadja őket, mert Nishiki vérdíjat tűzött ki Kiryu fejére. Date és Sudo rájönnek az igazságra Jinguval kapcsolatban és helikopterrel indulnak Kiryu segítségére. Kiryuék átverekedik magukat a tömegen, illetve az épületben az MIA emberein és megérkeznek az Ares bárba. Yumi és Haruka egymásra találnak. Ekkor azonban megérkezik Jingu az embereivel és próbálja megölni Harukát és Yumi-t. Azonban azzal nem számolt, hogy Yumi egy bombát helyezett a 10 billió yen mellé, aminek a kapcsolója nála van. Így Jingu nem meri bántani őt. Ellenben elmondja, hogy amint rájött, hogy Sera átveri, megkereste az Omi szövetséget és velük kötött szövetséget. A célja az volt, hogy Nishikinek kamu ígéreteket mondva megbízza a 10 billió visszaszerzésére, aztán a Tojo klánt szerette volna szétrombolni, hogy az Omi szövetséggel egyesítse a szervezett bűnözés és politikai hatalmi kettőst és oda vigye át a 10 billió yent is. Terada is felbukkan, de az emberei ellene fordulnak. Kiryu közli vele, hogy Sera egy végrendeletet adott Kazamának, de a nevet üresen hagyta és Kazamára bízta, hogy kit nevez meg a Tojo klán új vezetőjének. Kazama pedig Kiryu nevét írta bele. Azaz Kiryu a Tojo klán trónjának örököse. Kiryu legyőzi az Omi embereit, amikor megjelenik Date és Sudo és letartóztatási parancsot lengetnek be Jingu előtt. Jingu azonban elűzi őket és nekitámad Kiryunak az embereivel. A harc elkezdődik.

Kiryu legyőzi Jingu embereit, őt pedig elveri. Ekkor jelenik meg Nishiki. Elmondja, hogy mindvégig tudott Jingu tervéről és soha senkiben nem bízik már. A sorsát pedig saját kezébe vette amióta meghalt a húga és a céljai érdekében bárkit képes elpusztítani, megölni. Még Kazamát, Reinát, Kiryu-t is. Mindig is szerelmes volt Yumiba és örök fájdalma volt, hogy Yumi helyette inkább Kiryu-t szerette. Mostantól csak egy célja van: a Tojo klán vezetője akar lenni és a célhoz Kiryu-t kell megölnie. A küzdelem a két régi barát között végre eljött. Kiryu legyőzi Nishikit.

Yumi elmondja Kiryunak, hogy mindig is őt szerette és a nyakékben is az ő fotóját rejtette el. A nyakék segítségével kinyit egy rejtett szobát az Ares bárban, és a 10 billio yen feltárul. Yumi elhelyezi a bombát, hogy felrobbantsa a mosott pénzt. Ekkor azonban Jingu utolsó erejével feltűnik és Harukát akarja lelőni. Yumi a golyó elé ugrik és ő hal meg. Mielőtt azonban Jingu végezne Kiryuval és Harukával Nishiki visszanyeri az eszméletét és egy késsel leszúrja Jingut, majd a bombát is felrobbantja, amivel a Millenium torony teljes felső emelete lerobban a 10 billio yen pedig a város lakói között száll szét.

Haruka és Kiryu csodával határos módon túlélik a robbanást és Yumiban még maradt annyi életerő, hogy Kiryu elmondhassa neki, hogy ő is mindvégig szerette őt, csak nem merte elmondani. Harukának pedig azt tanácsolja Yumi, hogy az életben soha ne fusson el a problémák elől, mert sok boldogságról maradna el.
Date és Sudo érkezik meg és letartóztatás helyett elengedik Kiryu-t, hogy felnevelhesse Harukát.

Kiryut beiktatják a Tojo klán új vezetőkének, de még aznap lemond és átadja a helyét Teradának. Ezután Harukával elhagyják Tokiót, hogy egy nyugodtabb városban új életet kezdhessenek és felnevelhesse a lányt.

Vége :)

 

Remélem mindenki kedvét meghoztam a játékhoz vagy a játéksorozathoz ezzel a részletes bemutatóval. Hamarosan jövök a következő résszel, (Yakuza 2) azaz Kiryu története tovább folytatódik.

Addig is jó játékot kíván mindenkinek a:

banner

4Hozzászólás ." Yakuza történelem 1. (PS3) "

Szólj Hozzá!

4 Hozzászólás itt: "Yakuza történelem 1. (PS3)"


Profile photo of sipi68
Retró Tag
12 napja 6 órája .

Gratula,ezt nagyon jól megcsináltad!

Profile photo of evil
Retró Tag
10 napja 17 órája .

Köszi TON nagyon király!!

Profile photo of Csubi1980
Retró Tag
10 napja 2 órája .

Köszi a színvonalas cikket TOn. Igaz, hogy már nincs retro konzolom, mégis releváns a cikk, hiszen Ps+ban novemberben pont a Kiwami volt az ingyenes cím, de lehet érdemesebb lenne egy Yakuza 0-t beszereznem előtte. Meg még a Niohval kincsolom a kis lelkem, ami szintén egy hatalmas játék lett. Cseppet se bántam meg, hogy ps4-re váltottam, annyira nem, hogy már pro-ra cseréletem a slimet :)

Profile photo of Nyitrai Máté
Retró Tag
3 napja 3 órája .

ncoron láttam a 0-t ezek után minimum kipróbálom. Nekem a Sleeping Dogs is nagyon tetszett.

 

Retró Falfirka

Be kell jelentkezned megjegyzés küldéséhez
Profile photo of TONTON (8756 RetróPont)
(2018/12/14 6:47:09 DE.)
Ps4-es játékokkal nem foglalkozunk :) Tőlem a legközelebbi cikk a Yakuza 2 lesz, portolás pedig a Darksiders2.
Profile photo of SandokánSandokán (37809 RetróPont)
(2018/12/13 10:09:31 DU.)
Hali !
TON ma jelent meg a Judge Eyes PS4-re Japán.
Lesz vmi cikk, hír róla itt? Jobb mint a Yakuza ? Lesz benne ha jól emlékszem flipper mini games. Köszi
Profile photo of ShinobiMetal (19586 RetróPont)
(2018/12/13 7:32:47 DU.)
a katódos tv/monitor a legszutyokabb a világon,rengeteg látássérült van miattuk,
ellenben a mai lapos led-es cuccokkal,azoknál több óra nézés után se fájdul meg a szemed.
Profile photo of E61E61 (19039 RetróPont)
(2018/12/13 4:00:06 DU.)
Azért az biztos, hogy a katódos monitor nem tett jót az ember látásának. én is sok nyugdíjast ismerek, akik még most is tökéletesen látnak, irigylem is őket, bár nekem a szemüveg csak dísz, annyira kis dioptriás, nem is hordom, csak párom baszogatása miatt van
Profile photo of Rolee82Rolee82 (7391 RetróPont)
(2018/12/13 2:56:15 DU.)
én sem gondolom, hogy a szemkárosodás az olvasáshoz, képernyőnézéshez köthető. én hosszasan tanulmányoztam és használom a mai napig az új Medicinát és ott mellébeszélés nélkül le van írva, hogy a legtöbb betegség érzelmi konfliktus függő.
Profile photo of kertesz tamaskertesz tamas (12895 RetróPont)
(2018/12/13 12:55:12 DU.)
A munka és a hobbi is monitor elé ültet,ellenben a barátaim nagy része akik csak a sporttal foglalkoznak. Ők a legminimálisabb időt töltik monitor előtt 41-50 közöttiek és mind a látásromlásukkal nyűglődnek . Az anyám 88 éves és nincs szemüvege!!

1 · 2 · 3 · 4 · 5 · »

Fórum Aktivitás

  • Téma: SzabályzatHozzászóló: TON
     - 5 hónap telt el

Retró Kupon Beváltás

Retró Naplóm

Retró Naplóm
Minden jog fenntartva. RetroConsoleGames.org 2015